søndag 13. januar 2013

Helg på stabblandet








            For en fantastisk nydelig kald helg :)









På vei hjem fra dagens utflukt, så kunnet jeg ha tatt bilder av ei stor ørn som sirkla over meg store deler av hjemturen ( et øyeblikk løp fantasien fritt , og jeg begynte å se for meg overskrifter som " alvorlig skadet etter ørneangrep...osv osv " .men det var muligens ikke meg hun var ute etter ... )  og to stk rådyr ved enga bortenfor huset vårt i tillegg til disse to bildene... Men Ørna fløy for lavt og ble kamuflert av bakgrunnen ( skogen) og batteriet på mobilen gikk tomt.. hver gang dette skjer tenker jeg : hvorfor ligger kameraet mitt hjemme... hvorfor har jeg det ikke med meg, HELE TIDEN ! !
forferdelig irriterende ! og lærer aldri.. Vell i kveld skal det legges frem ( kameraet altså )... kanskje.. bare kanskje dukker anledningen opp igjen ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar