fredag 11. januar 2013

Den første !

Så har jeg bestemt meg for å blogge igjen.. Siden livet på facebook nå er over for min del, ja...hvertfall pr i dag, så betyr ikke det at behovet for å nå ut til mine kjære og nære som er langt unna,  ikke er til stedet... man trenger nemmelig ikke være på facebook for å leve ;) 
Og jeg lever i aller høyeste grad ! 

Vell, livet er nok fortsatt det samme, til tross for manglende statusoppdateringer fra min kant... ;)
Jula er over, og til tross for høyt sukkerinntak, både i form av deig, og ferdigstekt...deig... så sitter jeg på ræva å blogger isteden for å fly ute å trimme litt... Jeg eier ikke viljestyrke (  i dag!!!) ....unskyldningen den siste timen har vært at  det tross alt er farlig  kaldt ute, ( kanksje helt nede i tre minus.....)  og at barna ( min sønn har kompiser på besøk...pc-spill-kveld....) muligens trenger min bistand til noe...enten det er å se på at popcornet poppes i micron, eller det er å si at " nei, det får dere ikke lov til" 
Det vet en jo aldri... best å holde seg inne i kveld ;) 

Vell, jeg tenker at jeg skal blogge litt, og tipper det verken blir en helseblogg, makeupblogg eller interiørblogg.... så litt usikker på hva det er da som står igjen... ??? nokså traust ! Men da lever jeg hvertfall.... på nettet ! ;) 

Så håper jeg de fra Ål,  Bergen, Ålen, Oslo, Rena, Tromsø, Trondheim, Røros, Isfjorden, Stjørdal,  Vadsø og ja, dere fra Kr.sund og  ellers rundt omkring øya og/eller andre steder  finner noe lesbart i det ;)  ( tilfeldig rekkefølge i oppramsingen her, til orientering !) 

Til neste gang..adjø ;) 

klem fra May-Britt 





2 kommentarer:

  1. Så kjekt at du vil blogge vennen. Hverdagsblogg kan du jo kalle den.
    Stor klem fra mamma.

    SvarSlett
  2. Skal bli koselig og følge deg her <3
    Fin uke til deg snuppeluppa!
    Millasuss*

    SvarSlett